14 Mayıs 2013 Salı

web tasarım

Burada roman dönüşebilir fikirler yazı ile gelip en basit yollarından biridir. 1. Adım. Mevcut hikayeleri için arsa özetleri bir grup alın. Bu kitap ceket, TV listeleri veya film kılavuzları bu bulabilirsiniz. Örneğin, Internet Movie Database (www.imdb.com) yazma fikirler üretmek için büyük bir kaynak olabilir. Bu şimdiye kadar yapılmış hemen hemen her film için kısa bir komplo özetini sağlar. Site üst 250 film (kullanıcı oy göre) bir listesi vardır ve alt 100, ve ayrıca arsa özetleri olan tüm filmleri arasında alfabetik olarak dolaşabilirsiniz. Kısa olan özetleri, en fazla belki bir ya da iki cümle seçin. 2. Adım: Her seferinde bir şey değiştirerek özgün yazı fikirler oluşturun. Bir komplo özet seçin. Gösterim amacıyla, ben IMDb en 250 listesinden bir arsa özeti seçelim. Ben tercih The Third Man Ben filmi görmedim, çünkü, bu yüzden bu konuda hiçbir önyargılara sahip. web tasarım (Bu aslında daha kolay hale getirir.) Farklı insanlar tarafından yazılmış bu film, birkaç arsa özetleri vardır. Hikayenin fikri sadece çıplak kemikleri - Bu egzersiz için kısa bir tane istiyorum. İşte ... "An American hamuru yazar sadece onun için bekledi arkadaşı gizemli koşullar altında öldürülür bulmak için İkinci Dünya Savaşı sonrası Viyana'da geldi. Takip eden gizem çok uluslu polis, ve Çek kız arkadaşı ile, karaborsa arkadaşının katılımı onu entangles. " Şimdi seçti bir seçtiğiniz arsa özeti değişmek üzere bir şey. Bu hiç bir şey olabilir. Örneğin, burada yapabilir bazı olası değişiklikler ... 1) "Bir Amerikan hamuru yazar ..." kahramanı bir diplomat ya da psikiyatrist ne olur? Ya da yasasından kaçak bir suçlu? Ya da üniversite başlamadan önce Avrupa'ya ilk gezi korunaklı bir arka plan bir genç kız? 2) "... İkinci Dünya Savaşı sonrası Viyana'da geldi ..." Bunun yerine bu ayarı, hikaye eski Batı küçük bir kasabada gerçekleşti ne olur? Or Eskimo köyü? web tasarım Ya da 15. yüzyılda Hindistan'da? Ya da bir uzay istasyonu mi? Ayarı değiştirmeden bazı türler (örneğin Western) ayarlayarak tanımlanan bu yana, çok türün değişen içerebilir. 3) o kaçırılır ise, ya da hakkında çalıntı hazine kurtarmak için bir arayış ne, öldürülme yazarın arkadaşının yerine "... sadece. Onun için bekledi arkadaşı gizemli koşullar altında öldürülür bulmak için", ya da mücadele yetim çocuk bir grup kaydetmek? Ya arkadaş onu geri Amerika'ya şey kaçırmaya yardımcı olmak için yazar sorar? Yazar için bekliyordu henüz bir taklitçi olduğu ortaya çıktı ve gerçek dost bir nedenle başka bir yerde ne olur?

1 yorum:

  1. Benim adım Rusya'dan Bayan Nadia Albert, Ve ben bugün Kredi ödünç alan Bay Russ Harry'nin yardımıyla mutlu bir kadınım. Kredi arayan herkesi bu Kredi şirketine yönlendireceğim. Bana ve aileme mutluluk verdi, 2 çocuklu bekar bir anne olduğum için hayatımın her yerine başlamak için 500.000,00 dolarlık bir krediye ihtiyacım vardı. Bu dürüst ve tanrı bir kredi ile bana yardım eden adam kredi borçlandırıcıdan korktum 500.000,00 ABD Doları, düşük bir oranda. O, Tanrı'dan korkan bir adamdır, eğer krediye ihtiyacınız varsa ve krediyi geri ödeyecekseniz lütfen onunla iletişime geçin E-posta yoluyla Elegantloanfirm@hotmail.com / Whatsapp numarası + 393511617486

    YanıtlaSil